ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΙΔΕΥΣΙΣ(ΑΠΟ ΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΕΜΑ ΚΑΙ ΠΕΘΑΜΟΣ)
[Η Άννα Διαμαντοπούλου, πιστή(σα σκυλί!) της «Λέσχης Bilderberg», ας διαβάσει αυτό, αν μπορεί(τα ελληνικά των σοσιαΛΗΣΤΩΝ είναι περίεργα για τον «μέσο Έλληνα», αλλά με μυαλό, ή και για όσους μιλούν άπταιστα και σωστά ελληνικά ακόμα) και ας μας πει αν θα απαντήσει από ποια εκπομπή θα το πράξει.]
ΟΛΟΙ θαυμάζουν και διαβάζουν την αρχαία Ελλάδα για τον Παρθενώνα, τους μύθους, τα αγάλματα… ΔΕΝ ξέρουν ίσως ότι για να δημιουργηθεί αυτός ο λαμπρός πολιτισμός οι πρόγονοί μας, σε αντίθεση με τους ηγετίσκους τους σύγχρονους, φρόντισαν για την εκπαίδευση και αγωγή των νέων. Ακόμα και τα κορίτσια, που δεν πήγαιναν σχολείο, μάθαιναν τρόπους και ΟΛΕΣ τις εργασίες του σπιτιού. ΔΕΝ ήταν χαζές, αλλά αντίθετα αντάξιες των αρρένων των οικογενειών τους και των συζύγων/ συντρόφων τους. Η αρχαιοελληνική παιδεία είναι ένα θαύμα, ένα από αυτά του παρελθόντος της Ελλάδας, που μελετάται στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Δύσης. Τα αρχαία ελληνικά επίσης διδάσκονται και οι φοιτητές/ μαθητές τα αποζητούν και ΔΕΝ δυσανασχετούν, γιατί, αντικειμενικά, η αρχαία-και νέα- ελληνική είναι από τις πιο δύσκολες γλώσσες, αν και έχει επηρεάσει ΟΛΕΣ τις ευρωπαϊκές. Περισσότερο από τα λατινικά. Περιελάμβανε φιλοσοφία, ποίηση και αθλητισμό, ανάμεσα στα άλλα. ΟΛΟ αυτό το «οικοδόμημα», η βάση για την δημιουργία του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, θα έπρεπε να αποτελεί το κύριο συστατικό της νεοελληνικής εκπαίδευσης. Αλλά δυστυχώς αυτή έχει σκοπό, αντί το φως το πνευματικό, το έρεβος. Είναι ΠΛΗΡΩΣ εναρμονισμένη με τις «αξίες» και τα θέλω της «Νέας Τάξης», της παγκοσμιοποίησης και στα ανθελληνικά σχέδια της «Λέσχης Bilderberg». ΔΕΝ τίθεται ΚΑΜΙΑ αμφιβολία επ’ αυτού. Η Ελλάδα έχει τα χειρότερα κτίρια σχολικά στην ΕΕ(παρά τις επιδοτήσεις για την ανακατασκευή, ανακαίνιση ή και κτίσιμο νέων κτιρίων), το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ εκπαιδευτικό σύστημα στην ΕΕ(έχουμε χάσει το μέτρημα από τις μεταρρυθμίσεις για το καλό της εκάστοτε «κυβέρνησης», η οποία ΔΕΝ ξέρει τι συμβαίνει στην κοινωνία και την παιδεία, καθότι τα δικά τους βλαστάρια, ειδικά των «γόνων», είναι σε ιδιωτικά σχολεία ή εσωτερικά στο εξωτερικό μαζί με βουτυρόπαιδα άλλων πλούσιων και ισχυρών), τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ πανεπιστήμια(αλλά και εδώ τα δικά τους παιδιά είναι ευνομούμενα, γιατί σπουδάζουν με τα κλεμμένα χρήματά μας και αυτά των μιζών στα κορυφαία πανεπιστήμια σε Ευρώπη και ΗΠΑ) στην ΕΕ. Επιπλέον πρέπει να μορφώνουμε, με δική μας επιβάρυνση, παιδιά λαθρομεταναστών(!) τα οποία ακολουθούν τις «αρχές» των γονιών τους(ναρκωτικά στα σχολεία, βία, εθνικιστικά παραληρήματα ΕΙΔΙΚΑ παιδιών από την Αλβανία, συμμορίες που επιτίθενται σε συμμαθητές και καθηγητές και γονείς όσων παιδιών μιλήσουν για την κατάστασή τους κ.λπ.). Για την μειονοτική εκπαίδευση τα ξέρουμε όλοι. Από το 1950, δώρο στην Τουρκία. Να αναφέρουμε την παραπαιδεία και τις Πανελλήνιες; Και το μπάχαλο με τα μηχανογραφικά ΚΑΙ φέτος; Να μην ξεχάσουμε ότι ενώ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ για τα ταξιδάκια των «πολιτικών» το Υπ. Παιδείας(όχι Εθνικής, καλά έκανε η Άννα να αφαιρέσει το «Εθνικής» από τον τίτλο του υπουργείου της) κλείνει τα σχολεία για τα Ελληνόπουλα της Ομογένειας… για οικονομία. ΟΛΗ αυτή η διάλυση της εθνικής συνείδησης, χάρη σε ευσυνείδητους δασκάλους(πολλοί τέτοιοι), συνεπικουρείται από μια «προοδευτική», νεωτεριστική ματιά στην νεότερη ΚΥΡΙΩΣ ιστορία μας από «μορφές» εκπαιδευτικές. Μαρία Ρεπούση, Άννα Φραγκουδάκη, Θάλεια Δραγώνα, Θάνος Βερέμης κ.ά.. Ο συνωστισμός στην Σμύρνη το 1922, η μπάσταρδη γενιά μας, οι απαντήσεις στο «ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ», η ανάλυση για την εθνική ταυτότητα των νεοελλήνων και η συμπεριφορά στην ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΡΟΤΥΠΟ Χαρά Νικοπούλου που… τόλμησε να κάνει ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ της -ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ στο μειονοτικό σχολείο του Πομακοχωρίου Μεγάλο Δέρειο και την έδιωξε η Θάλεια, παρά τον ξυλοδαρμό από νέο-γενιτσάρους του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής, μαζί με την ιδέα για κατάργηση της ιστορίας και των αρχαίων είναι η συνεισφορά πολλών συνεργατών της Άννας Διαμαντοπούλου ή «εκπαιδευτικών» ανάλογων φρονημάτων. Στην μνήμη μας θα μείνει και το «1821» όπως το είδε ο ΣΚΑΪ του 2ου καναλιού της νέο-ΥΕΝΕΔ, μαζί με το 1ο, MEGA. Εκεί ο Βερέμης(γνωστός του ΕΛΙΑΜΕΠ του χρηματοδοτούμενου από τον… φιλέλληνα George Soros) έδωσε ρέστα. Μόνο ο Πέτρος Τατσόπουλος τον ξεπέρασε. Μιλώντας για την σχέση της τηλεόρασης με την παιδεία, να μην ξεχάσουμε την πλύση εγκεφάλου την καθημερινή για την ελληνοτουρκική «φιλία» μέσω των σήριαλ από την γείτονα που προβάλλουν πια τα περισσότερα ιδιωτικά κανάλια. Και ας βλέπουμε σήριαλ με γυρίσματα στα Κατεχόμενα, ο Τούρκος είναι φίλος, σωστά Άννα; Η τηλεόραση και το επίπεδο χαβούζας της, μαζί με την «παίδευση» των μαθητών για να μπουν στο πανεπιστήμιο, μετά το μαρτύριο του Ταντάλου των πανελληνίων, έκαναν τον Έλληνα να κοιμηθεί και να ξυπνήσει για τα καλά από το μεταπολιτευτικό λήθαργο, βλέποντας ότι όσα είχε αφήσει όταν τον νάρκωσαν με υποσχέσεις το 1974 και το 1981 ξεπουλήθηκαν και πάρθηκαν από τους ξένους «προστάτες» μαζί με τον τόπο του. Μετά Άννα μην αναρωτιέσαι, ούτε εσύ ούτε κανείς γιατί αντιδρούν οι πανεπιστημιακοί για τις «πινελιές» σου στην παιδεία… από τον Alexis Παπαχελά. ΜΟΝΟ στην Ελλάδα ανακοινώνεται Ν/Σ από τηλεοπτική εκπομπή και «ξεχνά» μετά το «επιτελείο» της υπουργού να ενημερώσει και την Κύπρο, όπως πρέπει, καθότι οι 2 χώρες έχουν και στενή εκπαιδευτική σχέση(δυστυχώς για την Κύπρο)! Επί ΓΑΠ η Ελλάδα άλλαξε… τα φώτα στους Έλληνες. Δυστυχώς(γι’ αυτούς) όχι ΟΛΩΝ τα μυαλά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου